nasza historia
od początku
od początku
Nasza historia zaczęła się w 1967 roku w podwarszawskim Tarczynie. To tam, dzięki bogactwu sadów regionu grójecko-wareckiego powstały Mazowieckie Zakłady Przemysłu Owocowo-Warzywnego. Był to początek przedsiębiorstwa, które w tamtym czasie oferowało soki, nektary oraz przetwory warzywne i owocowe.
Nie minęło dużo czasu nim firma postanowiła wyspecjalizować się w produkcji koncentratu jabłkowego. Zakupiono nowoczesne maszyny i… w Tarczynie rozpoczęto produkcję pysznego soku, który Polacy błyskawicznie pokochali!
Na osi czasu
Lata 70.
Lata 70. były okresem gwałtownego wzrostu spożycia soków. To zmotywowało Zarząd Spółki, by wykonać kolejny, jakże decydujący dla jej historii krok.
Do Tarczyna sprowadzono nowe maszyny – innowacyjne, unikatowe w skali kraju. Cel był jasny: zwiększamy produkcję! Ta decyzja dała silny impuls do rozkwitu firmy. Rozwinął się eksport, a marka Tarczyn zyskała miłośników nie tylko w Polsce, ale również poza jej granicami.
Lata 90.
Lata 90. to kolejne zmiany, nie tylko ustrojowe.
Tarczyn przeszedł dynamiczną restrukturyzację, której efektem była ujednolicona w 1998 roku oferta tradycyjnie pysznych soków, nektarów i napojów, które znamy do dziś.
Siła tradycji
Tarczyn to marka otwarta na rozwój i zmiany. Mimo to u jej podstaw niezmiennie znajdują się pielęgnowane od ponad 50 lat wartości. Tradycja ma tutaj ogromne znaczenie, dlatego od samego początku wyróżniającym Tarczyn kolorem jest granatowy. Zdobi on etykiety oraz charakterystyczne nakrętki, pod którymi znajdują się ciekawostki o Polsce, inspirujące do odkrywania nowych miejsc. Marka pozostaje wierna również szklanym butelkom, a nieznacznym zmianom uległo jedynie logo. To połączenie stanowi wyróżnik, pozwalający konsumentom łatwo i szybko odnaleźć ich ulubione produkty na sklepowej półce.